marți, 23 august 2011

Calendarul naturii

O sa incep prin a spune ca nu e design creat de mine. L-am luat de pe net, si nu era precizat "creatorul". Multumesc cui l-a creat, deci!
Am printat, infoliat, decupat si asamblat, iar acum o astept pe D. din vacanta sa se joace cu el. Aaaa, si eram absolut sigura ca am o placa de pluta pe care sa le pun, dar...tabla e din aceea alba pe o parte, iar pe partea unde credeam eu ca e pluta, e doar un placaj...asa ca a trebuit sa improvizez pe o placa de zapada artificiala. Am facut unul si pt. la gradinita, in cazul in care nu au (nu-mi amintesc sa fi vazut unul). Mai ramane sa-i si gasim un loc de agatat in casa, la nivelul ei. :)




2 comentarii:

  1. Arata extraordinar calendarul vostru! Ca de altfel toate activitatile- felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Esti o sursa necontenita de inspiratie pt noi. Hugs!

    RăspundețiȘtergere